Recomanació – Esto es Londres

Esto es Londres. Miroslav Sasek. Nórdica Libros (el tinc en una pila a l’aula).

Ara que s’acosten les vacances d’estiu, us recomanem un llibre que fa entrar ganes de viatjar. Esto es Londres, de Miroslav Sasek. Va ser publicat per primer cop el 1959 i Nórdica libros ens ha fet el gran regal de  recuperar aquesta joia que representa una època, la de la reconstrucció d’Europa després de la Segona Guerra Mundial, i un nou model de societat basat en la pau i en la convivència. «Mira què podem crear tots junts», sembla que ens diguin les seves pàgines.

Esto es Londres forma part de la col·lecció «This is…».  Sasek  va crear aquesta col·lecció pensant en fomentar l’interès dels infants pel seu entorn: que passejar per la ciutat fos una descoberta, quelcom divertit (visites culturals, diem avui dia).  Cada llibre mostra un treball sòlid on edificis emblemàtics i museus es combinen amb costums, cultura i tradicions per acabar oferint una visió de la ciutat com d’un organisme viu i ple d’energia. A més, al final del llibre trobareu dades actualitzades. Feu la prova aquells que anireu de viatge amb nens a París, a Londres, a Nova York…Trobareu aquests llibres meravellosos a la biblioteca!

SASEK, M. Esto es Londres. Madrid : Nórdica, 2018. I 914 LONDRES